Jūs noteikti būsiet jau iepriekš dzirdējuši apgalvojumu, ka tiešsaistes vietne LinkedIn ir gluži kā Facebook jaunas karjeras uzsākšanai. Tūkstošiem biznesa līderu un lielo korporāciju darbinieku pieslēdzas LinkedIn, lai sazinātos ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem un dalītos savā profesionālajā darbībā un panākumos. LinkedIn ir lieliska vieta, lai izveidotu un nostiprinātu savu profesionālo paziņu loku, atrastu jaunas darba iespējas vai pat klientus jaunajam projektam, kas potenciāli varētu finansēt jūsu biznesu. LinkedIn nav kā ātro kredītu tops izsalkušam patērētājam, lai tas patiesi darbotos, tanī ir jāiegulda laiks un pacietība. Atšķirībā no Facebook, šajā vietnē jūs nevarat vienkārši ievietot savu brīvo brīžu fotogrāfijas ik pēc pāris nedēļām, vai piemēram, ierakstīt dažus komentārus un nospiest dažas “patīk” ikonas zem publikācijām. Ja jūs vēlaties pelnīt naudu izmantojot savu LinkedIn profilu, jums šajā vietnē būs jākļūst daudz intuitīvākam, kā arī draudzīgākam, informatīvākam un interaktīvākam. Sekojiet līdzi šiem dažiem padomiem, ko esam jums sagatavojuši, lai paceltu jūsu LinkedIn profilu nākamajā līmenī un piesaistītu potenciālus nākotnes darba devējus vai biznesa partnerus.

Nomainiet savu LinkedIn URL adresi.

Jūs būsiet ievērojuši, ka jūsu LinkedIn URL ietvert sevī virkni burtu un ciparu kombināciju. Taču šī vietne piedāvā jums iespēju personificēt jūsu LinkedIn URL adresi uz daudz pievilcīgāku variantu pēc jūsu izvēles. To izdarīt ir pavisam vienkārši – dodieties uz sava publiskā profila iestatījumiem, noklikšķiniet uz savas ikonas augšējā labajā stūrī. Noklikšķiniet uz “Skatīt profilu un tālāk “Rediģēt savu profila attēlu” labajā pusē un tur arī labajā pusē varēsiet nomainīt URL adresi. Pie reizes pārliecinieties, vai jūsu profilu var apskatīt publiski, jo noklusējuma izvēlne slēpj jūsu profilu. Tomēr jūs to varat mainīt jebkurā brīdī, paritinot uz leju kursoru un atrodot :”Pielāgot jūsu publisko profilu” sadaļu un noklikšķinot uz opcijas “Padarīt savu publisko profilu redzamu visiem”.

Savam kontaktu lokam pievienojiet ikvienu, kuru jūs pazīstat.

Vai spējat atcerēties sava pirmā darba devēja vārdu? Un kā ar kolēģiem? Varbūt savu mīļāko vidusskolas skolotāju? Viena lieta, kas ir ļoti pozitīva LinkedIn vietnei, ir tā, ka ir sociāli absolūti pieņemami tur pievienot cilvēkus, ar kuriem jūs neesat runājis vai ticies gadiem. LinkedIn veido kontaktu loku, nevis labāko draugu un paziņu loku. Jebkurš cilvēks, kuru pievienojat, jūsu otrā līmeņa paziņu loku tikai paplašina, tadā veidā padarot jūs “populārākus” un vieglāk atrodamus. Pieredzējuši speciālisti, kā piemēram, jūsu universitātes profesors, nereti savā lokā ietver ļoti daudz svarīgākus cilvēkus. Netieši ar šo cilvēku starpniecību jūs varētu tikt pie savas jaunās sapņu darba vietas. Turklāt, kas zina, varbūt pat jūsu draugi un bijušie kolēģi izvēlas izmantot jūsu pakalpojumus, jo tagad viņiem ir reāla iespēja ieraudzīt, ar ko tieši jūs nodarbojaties ikdienā.

Pievienojiet profesionālas dabas rakstus savam profilam.

Ja esat blogeris, un pat ja tāds neesat, jums tomēr vajadzētu parādīt profesionālajai pasaulei to, ko jūs esat spējīgs izveidot. Izveidojiet un izvietojiet vietnē tikai tai atbilstošu saturu, kas saistīts ar jūsu profesionālo pieredzi vai karjeras nišu. Tādā veidā jūs palīdzēsiet veidot uzticamību jūsu profesionālajām spējām un spēsiet piesaistīt uzmanību no citiem līdzīgi domājošiem indivīdiem, kas darbojas jūsu jomā.

Pievienojieties LinkedIn interešu grupām.

LinkedIn piedāvā neskaitāmas iespējas pievienoties visdažādākajām interešu grupām. Meklējiet tādas grupas, kas varētu būt jūsu potenciālie klienti vai sapņu darba uzņēmums. Piemēram, ja jūs vēlaties stažēties veselības jomā, meklējiet grupas, kur veselības aprūpes speciālisti ir galvenā auditorija. Turklāt jūs varat izmantot šāda tipa grupas, lai uzzinātu vairāk un padziļinātāk par savu nozari.

Un atcerieties pašu galveno – LinkedIn varētu ir daudz profesionālāka vietne nekā Facebook, bet tā tik un tā ir sociālo mediju platforma, tāpēc arī jums ir jābūt sociālam.