Finanšu nozare nav vienkārša, bet ir daudz cilvēku, kas mācās par ekonomistiem u.c. Līdz ar to rodas vai nu pārpalikums vai arī cilvēki iesaistās citās lietās, kas ir tiem svarīgas. Finanšu zināšanas cilvēki var izmantot dažādos veidos, kā arī veiksmīgāk atrast sev izdevīgākus risinājumus, piemēram, ja ieskaties Compeuro.lv, ir iespējams atrast palīdzību, lai atrastu ātros kredītus. Tas ļauj ieskatītie aktuālākajā informācijā par kredītu aizdevējiem katru mēnesi. Savukārt saistībā ar pašu darbu finanšu nozarē, ir dažādas citas lietas, ko ir vērts zināt.

Iesaistītās puses kļūst aizvien slepenākas

Tas nav tikai daļa no GDPR iespaida, kas stājās spēkā maija beigās. Tas attiecas uz vadītājiem, īpašniekiem u.c. Līderi, kurus mēs apbrīnojam ar lielajiem darba nosaukumiem, ir tieši tādi paši kā jūs un es: arī viņi baidās. Atšķirība ir tā, ka līderi, kurus mēs apbrīnojamies, kļūst slepenāki. Jūs domājat, ka viņiem viss ir izplānot, bet, kad jūs izprotat viņu domāšanu, jūs saprotat, ka pat ar panākumiem viņi cieš no tādām pašām cilvēciskām grūtībām, kādas ir jums. Atšķirība ir tāda, ka viņi pieņem neveiksmes un rīkojas. Pat ja līderi ir bailīgi, kad viņiem ir jārīkojas, viņi tomēr to dara.

Jūsu veiksme ir mainīga

Jaunās pozīcijas sākumā jebkurā nozarē mēs esam pilni enerģijas. Mēs nākam strādāt ar jaunām stratēģijām un dažādiem veidiem, kā iegūt klientus. Pēc tam paiet daži gadi, un mēs kļūstam mazliet negatīvi. Mēs atkal redzam tos pašus izaicinājumus, un tos pašus cilvēkus, kas nespēj rīkoties. Tas var radīt prieka zudumu mūsu karjerā. Reizēm, kad mēs patiešām esam apmierināti ar mūsu lomu un citreiz mēs esam nelaimīgi. Tas, ko mēs iemācāmies nelaimīgajos laikos palīdz mums, kad mēs dzīvojam laimīgos laikos. Ja jūs plānojat nokļūt kādā nozarē un būt aizrautīgi gadu desmitus no vietas, jums diemžēl būsiet vīlušies. Viens no risinājumiem ir mainīt savu karjeru un izmēģināt jaunas lietas. Varbūt jūs varat sākt ar pārdošanu un galu galā strādāt ar produktu. Varbūt jūs strādājat klientu apkalpošanā un nonākat stratēģiskā pozīcijā. Liela daļa nelaimes ir saistīta ar garlaicību, un lomas nomaiņa var palīdzēt atkārtoti sajust laimi darbā.

Inovācija ir daudz grūtāka nekā mēs domājam

Viena lieta, ko daudzos finanšu pakalpojumu uzņēmumos var redzēt ir inovācija. Tik daudzi uzņēmumi ir to izmēģinājuši, un tā nekad nedarbojas. Dažreiz ir pārāk daudz birokrātijas, kas saistīta ar biznesu vai ideju, kas galu galā aizēno jebkuras inovācijas iespējas. Citas reizes nepareizi cilvēki nobeidzē inovāciju. Pārsteidzoši, ka viena lieta, kas padara inovācijas patiešām sarežģītas, ir resursu pārpilnība. Lielie uzņēmumi var atļauties lielu naudas daudzumu novirzīt jauninājumos, taču jaunie uzņēmumi nevar. Ierobežojumi un budžeta trūkums bieži vien ir iemesls, kāpēc mazie uzņēmumi var būt elastīgi un novatoriski. Galu galā ceļš uz patiesu jaunievedumu ir grūts.

Mēs visi saskaramies ar sliktu slavu. Ir svarīgi, kā mēs rīkojamies ar to

Pat milzīgajiem veiksmes stāstiem kā Facebook ir bijusi slikta slava. Darbam finansēs var būt negatīvie brīži. Ne visi ir godīgi, un būs laiks, kad bizness, kurā jūs strādājat, vai pat jūsu bizness var iegūt negatīvu publicitāte. Neviens uzņēmums vai nozare (tostarp finanses) nav perfekts. Uzņēmumi kļūdās, tāpat kā cilvēki to dara, jo “bizness” ir tikai apzīmējums cilvēku grupai, kas veic savu uzdevumu. Gaidīt, ka uzņēmums, kurā jūs strādājat, ir ideāls, ir fantāzija.

Klausīties klientu, nav viegli, bet tas darbojas

Darbs pie finansēm ļauj redzēt daļu dusmīgu klientu. Daudzus gadus finanšu darbinieks var censties aizstāvēt savu pozīciju, un tas liek palaist garām to, ko klients saka. Ja jūs iedziļinātos un klausītos klientu, jūs uzzinātu daudz vairāk. Dažreiz viņi var kliegt uz jums 30 minūtes. Sēdiet un klausieties. Klausoties jums ir iespēja pilnībā izprast problēmu, un tas ļauj prātam darboties ar idejām. Kad cilvēki uzskata, ka viņos pienācīgi klausās, viņi ir labāk pierunājami risinājumiem, kurus sniedzat savām problēmām. Ja jūs klausāties vairāk, tas ir revolucionāri. Ne tikai biznesā, bet arī dzīvē.

Ir svarīgi, ko jūs ēdat pusdienās

Ja jūs ēdat maizītes ar vistas gaļas gabaliņiem, tas var padarīt jūs miegainus pēc pusdienām. Tas var iznīcināt jūsu ražīgumu un manu vēlmi efektīvi strādāt, lai no rīta piepildītu visus savus izaicinošos uzdevumus. Kad jūs sapratīsiet, kādas ir pienācīgas pusdienas, un sāksiet ēst katru dienu, jūsu enerģija, garastāvoklis un produktivitāte uzlabosies. Ir rūpīgi jāuzmanās, ko ēst, ja vēlaties, lai enerģija būtu lieliska un palīdzētu jūsu karjerā. Maize, jo īpaši pusdienu laikā, mēdz izsūknēt enerģiju vēlāk uz vakara pusi. Līdzīgs efekts var būt no dažādiem citiem ēdieniem. Katram būtu lietderīgi pārbaudīt to, kā organisms reaģē uz dažādiem ēdieniem, kaut vai vienu nedēļu ēdot vienu ēdienu, bet citu kaut ko pilnīgi citu. Tāpat nepaļaujaties maldīgajam uzskatam, ka saldumi un enerģijas dzērieni palīdzēs jums iegūt daudz enerģijas. Tam var būt ne tikai pretējs efekts, bet arī ļoti negatīvs iespaids uz pašu veselību.

Pieklājībai un līdzjūtībai ir liels spēks

Jūsu cilvēcība jūs atšķir no pārējiem. Centieties pēc iespējas vairāk savā manā finanšu karjerā, lai parādītu līdzjūtību un būtu laipns cilvēkiem. Tas var ļoti palīdzēt. Šīs divas iezīmes ir retākas nekā jūs domājat. Uzņēmējdarbības pasaulē labsirdība un līdzjūtība ir tāda līme, kas jums piesaista visas pareizās iespējas un prezentē tos kā skaistu kolāžu. Iemesls, kāpēc jūs varat iegūt pāris lieliskas iespējas, ir tas, ka mēģināt būt atšķirīgs, nevis tāpat kā visi pārējie. Jums ir tiesības apšaubīt to, kā bizness darbojas un eksperimentēt ar laipnību un līdzjūtību. Izrādās, šīs divas īpašības liek cilvēkiem redzēt savādāk. Tas ir gandrīz kā šīs divas īpašības, padara jūs vairāk nekā par cilvēku. Pieklājība un līdzjūtība ir saistīta ar to, kā redzēt vislabāko cilvēkos pirms tiek izdarīti pieņēmumi, kas viņi vēlas jūs kaut kā piemānīt.

Daudziem var likties, ka nianšu joma ir saistīta tikai ar skaitļiem un citām lietām, kas balstās uz loģisko domāšanu un matemātiskām spējām. Patiesībā ir daudzi citi aspekti un prasmes, kas ir vienlīdz svarīgas. Viens no tiem ir arī spēja izprast un uzklausīt klientus, kas ne vienmēr ir vienkārši. Protams, mūsdienu inovāciju laikmetā ir iespējams katram cilvēkam pārliecināties par informāciju un iegūt sev vēlamo pakalpojumu. Līdz ar to nevajadzētu būt problēmai veiksmīgi atrast un izmantot nepieciešamo pakalpojumu. Tomēr vienā vai otrā gadījumā nākas sastapties ar finanšu darbinieku. Lai būtu veiksmīgs šajā jomā, ir jācenšas izzināt vairāk nekā tikai teoriju, kas pasniegta skolā, jo šī joma prasa daudz lielāku ieguldījumu.