Mūsdienās trešā daļa no visas e-komercijas nozares izmanto dropshipping jeb tiešo piegādi kā sava biznesa modeli. Mazie un vidējie interneta uzņēmēji paļaujas uz dropshipping, jo šajā variantā nav nepieciešama inventāra uzkrāšana, kas nozīmē, ka ieguldījumi ir mazāki nekā tas ir tradicionālajās tirdzniecības uzņēmējdarbības formās. Kad inventāra problēmas atkrīt, atliek vairāk laika priekš koncentrēšanās uz vissvarīgāko – jaunu klientu piesaistīšanu. Šajā rakstā jūs uzzināsiet, kas ir dropshipping, kāpēc jums vajadzētu tam pievērst uzmanību un kā izmantot AliExpress šī biznesa pamatā, lai gūtu papildus ienākumus vai pat nodrošinātu sev pilna darba laika peļņu.

Kā arī, ja jūs jau kādu laiku esat domājis par to, kā iemācīties pārdot caur AliExpress, tad jūs esat nonācis īstajā vietā. Neatkarīgi no tā, vai jūs vēl tikai sāksiet savas gaitas interneta tirdzniecībā vai esat jau ar pieredzi šajā jomā, mēs esam izveidojuši aprakstu par AliExpress tiešo piegādi. Šeit ir apkopots pietiekoši daudz informācijas, lai jūs gūtu priekšstatu un varētu veiksmīgi uzsākt savas gaitas dropshipping sfērā!

Ja jūs vēlaties kļūt par interneta uzņēmēju, dropshipping ir vienkāršākais veids, kā sākt savu e-komercijas biznesu. Pārdošana, izmantojot AliExpress ir kļuvusi populāra, un tas ir pateicoties vairāku iemeslu dēļ:

• Jums nav nepieciešams īrēt veikala telpas. Tā kā šeit mēs runājam par tirdzniecību internetā, jūs varat veiksmīgi veikt dropshipping biznesu no jebkuras vietas pasaulē, kur ir pieejams stabils interneta savienojums. Ar tālākpārdošanas palīdzību jums nav jāuzkrāj neviens no inventāra veidiem. • Nepieciešamais sākuma kapitāls ir ļoti mazs. Patiesībā to var pat uzsākt vien ar dažiem eiro. Ja vēlaties ātri rast naudas līdzekļus reklāmas opcijām, jūs varat izvēlēties tādu variantu kā aizdevums uz neilgu laiku. • Internetā ir pieejams plašs klāsts bezmaksas informācijas. Jūs varat izmantot lielu skaitu video apmācības, rakstus un citus mācību materiālus (galvenokārt angļu valodā), lai uzzinātu gūt panākumus šajā biznesa sfērā.

Kāpēc to izmēģināt?

Pieņemsim, ka esat nolēmis atvērt interneta veikalu. Kādas ir nākamās darbības? Lielākā daļa uzņēmēju mēģina nākt klajā ar ideju, tad meklē piegādātājus, samaksā par precēm un pēc to saņemšanas izveido produktu krājumus. Nākošais solis ir šo preču pārdošana.

Šī tradicionālā tirdzniecības modeļa problēma ir tāda, ka uzņēmējs nevar zināt vai pārdošanas apjomi būs pietiekoši labi un vai vispār preces tiks pārdotas. Šajā uzņēmējdarbības modelī risks ir diezgan liels.

Apskatīsim piemēru:

• Jūs nopērkat 50 vienības konkrēto preču, samaksājot par tiem 500 eiro; • Jūs pārdodat tikai 10 produktus, saņemot par to 100 eur; • Pēc tam drīz vien saprotat, ka jūsu piedāvātajām precēm nav pietiekoši liela noieta un nolemjat veikalu slēgt; • Šajā variantā jūs esat zaudējuši vairākus simtus eiro. Tātad, augstāk esošajā scenārijā tika investēti 500 eur, lai atvērtu veikalu, taču drīz vien nācās saskarties ar faktu, ka iegādātās preces nav populāras vai arī netika atrasti īstie klienti, kas būtu ieinteresēti šajos produktos. Lai gan daļa preču tika pārdotas, iepirkto krājumu dēļ bizness noslēdzās ar zaudējumiem. Toties, ja jūs būtu izmēģinājis dropshipping, visas pārdotās preces rezultētos peļņā, pat, ja izvēlētie produkti nebija īpaši populāri. Apskatīsim dropshipping scenāriju: • Jūs izmantojat dropshipping modeli, tāpēc nepērkat preces iepriekš; • Jums izdodas pārdot 10 preces , tātad nopelnīt 100 eur; • Jūs pasūtiet produktus no saviem piegādātājiem un piegādājiet tos tieši saviem klientiem; • Ātri vien saprotot, ka šai produktu līnijai nav noieta, jūs nolemjat izmēģināt citu produktu līniju; • Bet gala rezultātā varat būt apmierināts, jo palikāt bez zaudējumiem.

Divas ļoti līdzīgas situācijas var dot ļoti atšķirīgus rezultātus, un galvenā atšķirība ir dropshipping. Protams, var piepildīties arī pozitīvais scenārijs un visas iepriekš nopirktās preces tiktu pārdotas. Bet neaizmirstiet, ka cilvēki bieži pārvērtē savas spēju izveidot veiksmīgu tirdzniecības uzņēmējdarbību, it īpaši pirmajā reizē. Statistikas dati rāda, ka vairāk nekā puse droppsiping uzņēmēju nekad nesaņem nevienu pasūtījumu.

Tātad, šeit ir tiešās pārdošanas skaistums. Pirms produkta pārdošanas jums nav jāpērk prece, tādēļ jūs neiztērējat lielus līdzekļus veidojot produktu krājumus! Vairāki rietumu pasaules mediji ir rakstījuši par veiksmīgiem AliExpress dropshipping interneta uzņēmējiem. Šāda veida rakstus varat atrast Forbes u.c. biznesa medijos.

Kā pelnīt naudu, izmantojot AliExpress?

AliExpress ir viens no populārākajiem resursiem interneta tirdzniecības uzņēmējiem, kas izmanto dropshipping biznesa modeli. Jūs varat importēt produkta attēlus un aprakstus no šīs mājaslapas tieši uz savu e-veikalu, izvēloties no tūkstošiem dažādu preču. Jums būs arī brīvība noteikt cenas un uzcenojumu. Pēc tam, kad jūs pārdodat preci, jūs to iegādājaties no AliExpress pārdevēja, un viņi ir tie, kas pasūtījumu nosūta no savas noliktavas uz jūsu klienta adresi. Šis biznesa modelis ir vienkāršs un tam ir zems jauno interneta uzņēmēju risks.

Tagad, kad esam mazliet aptvēruši dropshipping pamatus, šis process joprojām var likties mazliet grūti saprotams. Tātad, pirms mēs turpināsim, pakāpeniski izpētīsim, kā tas darbojas. Lai izmantotu dropshipping, vispirms jums ir nepieciešams izveidot savu interneta veikalu, izmantojot platformu (šobrīd populārākā ir Shopify). Kad veikals ir izveidots, jūs varat sākt importēt produktus no AliExpress mājaslapas. Izmantojot kādu no platformā pieejamajām importēšanas aplikācijām, jūs pievienojat produktus savā e-veikalā tieši no AliExpress. Importēšanas lietotne paziņo jums par jebkādām produktu vai cenu izmaiņām no jūsu piegādātāja, un tā var palīdzēt izsūtīt pasūtījuma izsekošanas kodus jūsu klientiem pēc viņu pasūtījumu veikšanas. Kad klients veic pasūtījumu jūsu veikalā, jūs vēršaties pie sava piegādātāja un pasūtiet tieši to pašu preci, lai tā tiktu nogādāta līdz klientam.

Vai klienti zinās, ka produkti patiesībā nāk Aliexpress?

Atšķirībā no citām interneta veikalu vietām (piemēram, Amazon), AliExpress ir ļoti unikāla infrastruktūra, kas dropshipping ir visvairāk piemērota. Jūs atradīsiet daudzus piegādātājus, kas ir uzticami un pazīstami ar šo uzņēmējdarbības modeli un to, kāda būs viņu loma tajā, tādējādi viņi iepakojumā neiekļaus speciālus bukletus u.tml. Protams, ir svarīgi pirms tam kontaktēties ar konkrēto AliExpress pārdevēju, lai viņš būtu lietas kursā.

Vai klienti būs ar mieru ilgi gaidīt?

Valda uzskats, ka pircēji negatīvi skatās uz ilgu piegādes laiku. Un zināms, ka pakas no Ķīnas tiek piegādātas dažreiz pat mēneša laikā. Bet uzsākot šo biznesu, jūs redzēsiet, ka daudzi pircēji ir ar mieru gaidīt, kamēr vien piegādes laiks ir redzams vietnē, lai viņiem ir zināms, ko sagaidīt. Tāpat arī cilvēki neiebilst gaidīt, ja tas nozīmē iegūt atlaidi, tādēļ jūs to varat izmantot kā mārketinga triku.

Kā interneta tirdzniecības uzņēmējam, jūsu uzdevums ir dot skaidras cerības, noteikt piegādes politiku un parādīt to atbilstošajās vietās savā tiešsaistes veikalā. Apskatot šo informāciju, daži lietotāji var pamest jūsu mājaslapu, taču jūs būsiet pārsteigti, cik daudzus tas tomēr neuztrauc.

Turklāt ar mājaslapas speciālo piegādi “ePacket” lielākajai daļai sūtījumu ASV, Apvienotajā Karalistē un vairākās citās rietumu valstīs piegādes laiks ir tikai 1-2 nedēļas. Latvijas klientiem gan šāda opcija netiek piedāvāta. Mēs iesakām izvēlēties “ePacket”, kad vien šī opcija ir iespējama. Tas ir ideāls piegādes risinājums, kas palīdzēs jums sasniegt interneta komercijas panākumus un paaugstināt klientu apmierinātību, veicot dropshipping no AliExpress!